• 10-01-2024, 17:47:25
    #1
    Arkadaşlar,

    Sandisk extreme 2tb 1050/sn taşınabilir ssd kullanan var mı ? Bazı yerlerde bu modelin; ısındığı, yüklenen dosyaların kendiliğinden silindiği, bir süre sonra bilgisayarda görülmediği, yükleme hızı yüksek dosyalarda 1050mb/sn değilde 100mb/sn olduğu vb gibi sorunlarını okudum. Kullanan arkadaşlar varsa, bu şekilde sorunlarla karşılaştı mı ? Hangi modelini kullanıyorsunuz ? Olumlu veya olumsuz konu hakkında bilgilendirirseniz sevinirim.

    Teşekkürler,
  • 10-01-2024, 17:54:45
    #2
    silinme olmazda hızı usb portunuz ne desteklerse onu verir yani 3.2 bile desteklese sizin o hızın 1050mb/s verme şansınız yoktur.
  • 10-01-2024, 19:57:39
    #3
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    silinme olmazda hızı usb portunuz ne desteklerse onu verir yani 3.2 bile desteklese sizin o hızın 1050mb/s verme şansınız yoktur.
    Bu saydığım sorunların hepsi tr ve globalde bahsi geçenler.. Az da değil baya bir şikayet gördüm.
  • 10-01-2024, 20:04:20
    #4
    Uzak durun derim benzeri başıma geldi. Bilgisayar görmemeye başladı, ısınmalar oldu hiç verim alamadım.
    LeCie markasını öneririm.
  • 11-01-2024, 00:07:32
    #5
    creatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzak durun derim benzeri başıma geldi. Bilgisayar görmemeye başladı, ısınmalar oldu hiç verim alamadım.
    LeCie markasını öneririm.
    Tasarım vs güzel sandisk kullanırım kaliteli normalde.. Ama bu yeni tip cihazlarda kronik sorun var sanırım.
  • 11-01-2024, 17:12:57
    #6
    Başka kullanan, bilgisi olan vs yokmu?