Arkadaşlar,
Sandisk extreme 2tb 1050/sn taşınabilir ssd kullanan var mı ? Bazı yerlerde bu modelin; ısındığı, yüklenen dosyaların kendiliğinden silindiği, bir süre sonra bilgisayarda görülmediği, yükleme hızı yüksek dosyalarda 1050mb/sn değilde 100mb/sn olduğu vb gibi sorunlarını okudum. Kullanan arkadaşlar varsa, bu şekilde sorunlarla karşılaştı mı ? Hangi modelini kullanıyorsunuz ? Olumlu veya olumsuz konu hakkında bilgilendirirseniz sevinirim.
Teşekkürler,
Sandisk extreme 2tb ssd kullanan varmı ?
5
●102
- 10-01-2024, 17:54:45silinme olmazda hızı usb portunuz ne desteklerse onu verir yani 3.2 bile desteklese sizin o hızın 1050mb/s verme şansınız yoktur.
- 10-01-2024, 19:57:39Bu saydığım sorunların hepsi tr ve globalde bahsi geçenler.. Az da değil baya bir şikayet gördüm.miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2024, 00:07:32Tasarım vs güzel sandisk kullanırım kaliteli normalde.. Ama bu yeni tip cihazlarda kronik sorun var sanırım.creatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle