Arkadaşlar,
Sandisk extreme 2tb 1050/sn taşınabilir ssd kullanan var mı ? Bazı yerlerde bu modelin; ısındığı, yüklenen dosyaların kendiliğinden silindiği, bir süre sonra bilgisayarda görülmediği, yükleme hızı yüksek dosyalarda 1050mb/sn değilde 100mb/sn olduğu vb gibi sorunlarını okudum. Kullanan arkadaşlar varsa, bu şekilde sorunlarla karşılaştı mı ? Hangi modelini kullanıyorsunuz ? Olumlu veya olumsuz konu hakkında bilgilendirirseniz sevinirim.
Teşekkürler,