• 10-01-2024, 10:39:15
    #1
    Merhabalar,

    Yaklaşık 1 senedir iphone 11 kullanmaktayım iphone 13 e geçiş yapmaya karar verdim sizce mantıklı bir karar mıdır yoksa iphone 11 den devam mı ediyim?

    Teşekkürler
  • 10-01-2024, 10:40:00
    #2
    Gençleşirsin😂
  • 10-01-2024, 10:40:18
    #3
    Paran varsa geç herzaman 2 1'den büyüktür.
  • 10-01-2024, 10:41:40
    #4
    İphone 11 işinizi görüyor mu herhangi bir eksiklik sorun yaşatıyor mu ve bu sorun iPhone 13te çözülecek mi?
    Bu soruların karşılığında aradaki fiyat farkını değiyorsa bence alabilirsiniz. Ben bir telefon artık ihtiyacımı karşılmadıgında değiştiririm model o bu karşılaştırma luzumsuz
  • 10-01-2024, 10:45:03
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    12’den 13’e geçseydin gerek yok derdim ama 11 ile 13 arasında ciddi farklar var.

    Kasa inceliyor hafifliyor, batarya performansı daha iyi, çipset daha yeni ve hızlı, ekran amoled.
  • 10-01-2024, 10:45:16
    #6
    Eğer 11'den 13'e geçecekseniz en büyük hissedeceğiniz fark, telefonunu ağırlığının azalması olacak. Geri kalan özelliklerde eğer oyun vs oynamıyorsanız bir fark hissedemezsiniz.
  • 10-01-2024, 11:34:10
    #7
    Geçebiliyorsan geç 11 devri bitiyor...