Merhabalar,

Yaklaşık 1 senedir iphone 11 kullanmaktayım iphone 13 e geçiş yapmaya karar verdim sizce mantıklı bir karar mıdır yoksa iphone 11 den devam mı ediyim?

Teşekkürler