bersanbicer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
pişman değilim deneyim oldu. En azından abla cepbank yaptım cama çık tarzı dolandırılmadım.
Regush Digital bunu beğendi.
1 kişi bunu beğendi.
23
●1.036
pişman değilim deneyim oldu. En azından abla cepbank yaptım cama çık tarzı dolandırılmadım.