bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizde arabayı vermeseydiniz hocam
arabayı verdikten sonra olanlar oldu bilemezdim ki... pişman değilim deneyim oldu. En azından abla cepbank yaptım cama çık tarzı dolandırılmadım.