hatırladığım 2 kere dolandırıldım.
1- internet kafede çalışırken bir müşteri geldi oturdu muhabbet ederek yavru köpek var bende dedi cinsini söyledi. Bizim patronda köpek istiyodu getir dedim. İzin günümde gelmiş oyun oynayıp gitmiş. Öbür gün dün köpekleri getirdim sen yoktun bugun getiriym istersen ama yol param yok dedi minibüsler 3-4 tl iken 2-3 yıl önce 30-40 TL dolandırdı

sonra ortada yok. Kendi de gelmedi köpekler de...
2. yine internet kafeye elinde istikbal çantası olan bir pazarlamacı geldi içinde çarşaflar falan olduğunu düşündüğüm ürünü anneler günü hediyesi olarak 200 tlden satmaya çalıştı istemedim en son 30 tlye aldım. Anneme verdim annem bunların hepsi çöp dedi çöpe attık sonra