• 08-01-2024, 13:39:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba dostlar hiç dolandırıldınız mı?

    Ben başlayayım;

    Mustafa Düşünceli diye bir adam tarafından dolandırılmıştım 300 TL gibi bir tutar.
    Sonrasında foruma üye olmadığını başkasının profilini söyleyerek kandırdığını gördüm.
    Zaten bu tarz düzenbazları burada barındırmazlar.
  • 08-01-2024, 13:42:34
    #2
    rent a car ile dolandırıldım. Ehliyet almanın heyecanı işte....
    • Regush Digital
    Regush Digital bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-01-2024, 13:43:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rent a car ile dolandırıldım. Ehliyet almanın heyecanı işte....
    O nasil olmus peki oyle? Kurumsal firma mi dolandirdi?
  • 08-01-2024, 13:43:55
    #4
    1000 lira maç bileti alırken
    3000 lira PC alirken
    1000 lira IMEI kaydı yaparken
    500 TL wolf hesabı alırken
    Dolandırildim 😂
  • 08-01-2024, 13:44:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rent a car ile dolandırıldım. Ehliyet almanın heyecanı işte....
    Kesin ADS reklamlarından dolandırılmışsınızdır, baş belası onlar.
  • 08-01-2024, 13:44:38
    #6
    Efsaneyim66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O nasil olmus peki oyle? Kurumsal firma mi dolandirdi?
    adamların paravan şirketti. Sanal karttan 4.5k provizyonu çektiler. Aracı teslim ettikten bir gün sonra iade yapılcak dediler. Diyiş o diyiş sonra ne şirkette nede adamlara ulaşamadım.
    • Regush Digital
    Regush Digital bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-01-2024, 13:45:28
    #7
    Ads, Ads Daha çok Ads!
    Aldığım tüm eğitimler diyebilirim (sanal ortamda satılan)
    Eğitim almayın.
  • 08-01-2024, 13:45:42
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamların paravan şirketti. Sanal karttan 4.5k provizyonu çektiler. Aracı teslim ettikten bir gün sonra iade yapılcak dediler. Diyiş o diyiş sonra ne şirkette nede adamlara ulaşamadım.
    Sizde arabayı vermeseydiniz hocam
  • 08-01-2024, 13:45:46
    #9
    hatırladığım 2 kere dolandırıldım.

    1- internet kafede çalışırken bir müşteri geldi oturdu muhabbet ederek yavru köpek var bende dedi cinsini söyledi. Bizim patronda köpek istiyodu getir dedim. İzin günümde gelmiş oyun oynayıp gitmiş. Öbür gün dün köpekleri getirdim sen yoktun bugun getiriym istersen ama yol param yok dedi minibüsler 3-4 tl iken 2-3 yıl önce 30-40 TL dolandırdı sonra ortada yok. Kendi de gelmedi köpekler de...

    2. yine internet kafeye elinde istikbal çantası olan bir pazarlamacı geldi içinde çarşaflar falan olduğunu düşündüğüm ürünü anneler günü hediyesi olarak 200 tlden satmaya çalıştı istemedim en son 30 tlye aldım. Anneme verdim annem bunların hepsi çöp dedi çöpe attık sonra