Efsaneyim66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O nasil olmus peki oyle? Kurumsal firma mi dolandirdi?
adamların paravan şirketti. Sanal karttan 4.5k provizyonu çektiler. Aracı teslim ettikten bir gün sonra iade yapılcak dediler. Diyiş o diyiş sonra ne şirkette nede adamlara ulaşamadım.