Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamların paravan şirketti. Sanal karttan 4.5k provizyonu çektiler. Aracı teslim ettikten bir gün sonra iade yapılcak dediler. Diyiş o diyiş sonra ne şirkette nede adamlara ulaşamadım.
Sizde arabayı vermeseydiniz hocam