• 04-01-2024, 22:51:08
    #1
    Merhaba,
    Kış ayları için 4 mevsim lastik sizce nasıl oluyor. Daha önce kullanıp memnun kalan var mı varsa hangi marka önerirsiniz. Araç 2020 model polo.
  • 04-01-2024, 22:52:20
    #2
    Kışı hangi ilde geçiriyorsunuz ?

    4 mevsim genelde önermiyorlar.Ben hiç almadım senelerdir.Yazlık ve kışlık harici lastik önermem.
  • 04-01-2024, 22:52:31
    #3
    Pek işe yaramıyor açıkçası. Bulunduğunuz yerde kış aylarında buzlanma ve kar oluyorsa direkt kış lastiği daha mantıklı.
  • 04-01-2024, 22:55:00
    #4
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kışı hangi ilde geçiriyorsunuz ?

    4 mevsim genelde önermiyorlar.Ben hiç almadım senelerdir.Yazlık ve kışlık harici lastik önermem.
    Kocaelinde geçecek hocam
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pek işe yaramıyor açıkçası. Bulunduğunuz yerde kış aylarında buzlanma ve kar oluyorsa direkt kış lastiği daha mantıklı.
    Evet galiba hocam, bi danışmak istedim foruma
  • 04-01-2024, 22:56:05
    #5
    4 lastik ticari kandırmacadır. Karlı yolda saglikli olmaz. Kıs lastigiyle zaten kıyaslanamaz. 4 ayrı kışlık alınız
  • 04-01-2024, 23:01:23
    #6
    Continental Eco Contact 6 tavsiye ederim.

    Lastik hem sürüş keyfini hem de yakıt tüketimini inanılmaz etkiliyor. Bulunduğun yerdeki Continental yetkili bayisinden temin edebilirsin.

    Linkte lastikle ilgili detaylar mevcut.

    https://www.hepsiburada.com/continen...m-HB00000HUGE5
  • 05-01-2024, 11:00:22
    #7
    Ne alacaksan kaliteli al kardeşim.Can taşıyorsun olabildiğinde önlemini almaya bak.
    Continental yaz kış hep aynı marka kullanıyorum 10+ senedir.