Merhaba,
Kış ayları için 4 mevsim lastik sizce nasıl oluyor. Daha önce kullanıp memnun kalan var mı varsa hangi marka önerirsiniz. Araç 2020 model polo.
Araba Lastiğinden Anlayan Arkadaşlar
6
●168
- 04-01-2024, 22:55:00Kocaelinde geçecek hocamAkbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet galiba hocam, bi danışmak istedim forumaCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-01-2024, 22:56:054 lastik ticari kandırmacadır. Karlı yolda saglikli olmaz. Kıs lastigiyle zaten kıyaslanamaz. 4 ayrı kışlık alınız
- 04-01-2024, 23:01:23Continental Eco Contact 6 tavsiye ederim.
Lastik hem sürüş keyfini hem de yakıt tüketimini inanılmaz etkiliyor. Bulunduğun yerdeki Continental yetkili bayisinden temin edebilirsin.
Linkte lastikle ilgili detaylar mevcut.
https://www.hepsiburada.com/continen...m-HB00000HUGE5