Kışı hangi ilde geçiriyorsunuz ?
4 mevsim genelde önermiyorlar.Ben hiç almadım senelerdir.Yazlık ve kışlık harici lastik önermem.
Kocaelinde geçecek hocam
Pek işe yaramıyor açıkçası. Bulunduğunuz yerde kış aylarında buzlanma ve kar oluyorsa direkt kış lastiği daha mantıklı.
Evet galiba hocam, bi danışmak istedim foruma