Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kışı hangi ilde geçiriyorsunuz ?

4 mevsim genelde önermiyorlar.Ben hiç almadım senelerdir.Yazlık ve kışlık harici lastik önermem.
Kocaelinde geçecek hocam
Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pek işe yaramıyor açıkçası. Bulunduğunuz yerde kış aylarında buzlanma ve kar oluyorsa direkt kış lastiği daha mantıklı.
Evet galiba hocam, bi danışmak istedim foruma