• 04-01-2024, 22:13:51
    #1
    Taşıt kredisi çekmek için maaş bordrosu istiyorlar bunu nasıl çıkaracağız? 4A hizmet dökümü yeterli olur mu yoksa işverenden falan talep mi gerekecek daha önce taşıt kredisi çeken varsa nasıl yapıldıgını açıklarsa çok sevinirim
  • 04-01-2024, 22:15:35
    #2
    Bazı bankalara e devlet üzerinden doğrudan gönderilebiliyordu hocam. Yapı krediden ben öyle yapmıştım. 4a belgesi yeterli olur
  • 04-01-2024, 22:18:35
    #3
    iyisite.NET
    Bordronuzu işyeri muhasebesinden talep ediniz hocam.
  • 04-01-2024, 22:57:09
    #4
    Çok fazla değilim hocam şuanda faizler hangi aracı alcaksınız ne kadar peşinat vereceksiniz ne kdr kredi çekeceksiniz benimde alasım var taşıt kredisi faizi baya fazla bu sıfır araçlara uygun faizle veriyolar da tam detayını bulamadım ondan sorayım dedim bilginiz varsa