Taşıt kredisi çekmek için maaş bordrosu istiyorlar bunu nasıl çıkaracağız? 4A hizmet dökümü yeterli olur mu yoksa işverenden falan talep mi gerekecek daha önce taşıt kredisi çeken varsa nasıl yapıldıgını açıklarsa çok sevinirim