Sigara içenlere sorum var
39
●2.258
- 04-01-2024, 09:17:47Gunde 200 TL çok zarara koyar ya sizi hocam bizde bu paket 2 gün gidiyor mecburi 😁DigitalAccountMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2024, 09:23:55Yaklaşık 15 yıldır kullanıyorum. Çalıştığım günlerde ne yazık ki molalar da 2 veya 3 tane peş peşe içiyorum. Birer saat arayla aynı şekilde devam ediyor. Eğer mesai dışındaysam biraz ortama bağlı. Sevdiğim arkadaşımla muhabbet koyuysa 10-15 dk arayla yakıyorum. Ancak Allah nasip ederse son paketim ve artık bırakacağım.GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2024, 09:47:25her gün aynı şeyi bende diyorumHakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2024, 10:35:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bıraktım 5 aydır ağzıma sürmedim. Hepinize tavsiye ederim!
evde çok içmiyorum ama dışarda elim paketten düşmüyor