Hakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaşık 15 yıldır kullanıyorum. Çalıştığım günlerde ne yazık ki molalar da 2 veya 3 tane peş peşe içiyorum. Birer saat arayla aynı şekilde devam ediyor. Eğer mesai dışındaysam biraz ortama bağlı. Sevdiğim arkadaşımla muhabbet koyuysa 10-15 dk arayla yakıyorum. Ancak Allah nasip ederse son paketim ve artık bırakacağım.
her gün aynı şeyi bende diyorum