• 02-01-2024, 16:20:14
    #1
    Merhaba.


    Taksit ve avantajlar açısından hangi kredi kartını almalıyım. Kullandığın memnun olduğunuz kredi kartı nedir, mevcut kart aidatınız ne kadar?

    İyi forumlar...
  • 02-01-2024, 16:23:48
    #2
    Akbank axess ve işbankası maximum en iyileri bence
  • 02-01-2024, 16:24:21
    #3
    Enpara.com Kredi Kartı
    9.000 TL Faizsiz kredi verir.
    Yıllık kullanım ücreti yoktur.
  • 02-01-2024, 16:25:16
    #4
    Ziraat kullanıyoruz hem maaş kartı hem kredi kartı. Aidatı yok kampanyası çok. Hemen hemen her sektörde bonusları var aylık olarak değişmekle beraber. Taksit olarak da diğerlerinden aşağı kalır yanı yok. +3 herşeye veriyor.
  • 02-01-2024, 16:25:58
    #5
    Akbank ve İş bankası kullanıyorum gayet iyi tavsiye ederim
  • 02-01-2024, 16:28:47
    #6
    Hiçbirini almanızı tavsiye etmem.
  • 02-01-2024, 16:29:07
    #7
    enpara der geçerim
  • 02-01-2024, 16:30:22
    #8
    Kuveyt Türk
  • 02-01-2024, 16:54:02
    #9
    kerem645 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuveyt Türk
    GozluHuseyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enpara der geçerim
    burakonline95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbirini almanızı tavsiye etmem.
    LBBREKLAM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akbank ve İş bankası kullanıyorum gayet iyi tavsiye ederim
    C0S4R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ziraat kullanıyoruz hem maaş kartı hem kredi kartı. Aidatı yok kampanyası çok. Hemen hemen her sektörde bonusları var aylık olarak değişmekle beraber. Taksit olarak da diğerlerinden aşağı kalır yanı yok. +3 herşeye veriyor.
    fscmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enpara.com Kredi Kartı
    9.000 TL Faizsiz kredi verir.
    Yıllık kullanım ücreti yoktur.
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akbank axess ve işbankası maximum en iyileri bence
    Kıymetli yorumlarınız için teşekkür ederim. Hali hazırda enpara ve bonus kullanıyorum. İkisininde yıllık aidatı olmadığı gibi hiçbir yerde ikisine taksit avantajı da yok, ileride taksitli işlerim olacağını düşündüğüm için taksitli kartlara geçiş yapmak istiyorum bunlarında da yıllık ödemeleri uçmuş gitmiş