Merhaba.
Taksit ve avantajlar açısından hangi kredi kartını almalıyım. Kullandığın memnun olduğunuz kredi kartı nedir, mevcut kart aidatınız ne kadar?
İyi forumlar...
Hangi Kredi Kartını Almalıyım.
8
●280
- 02-01-2024, 16:20:14
- 02-01-2024, 16:54:02kerem645 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGozluHuseyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleburakonline95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleLBBREKLAM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleC0S4R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülefscmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKıymetli yorumlarınız için teşekkür ederim. Hali hazırda enpara ve bonus kullanıyorum. İkisininde yıllık aidatı olmadığı gibi hiçbir yerde ikisine taksit avantajı da yok, ileride taksitli işlerim olacağını düşündüğüm için taksitli kartlara geçiş yapmak istiyorum bunlarında da yıllık ödemeleri uçmuş gitmiştiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle