Ziraat kullanıyoruz hem maaş kartı hem kredi kartı. Aidatı yok kampanyası çok. Hemen hemen her sektörde bonusları var aylık olarak değişmekle beraber. Taksit olarak da diğerlerinden aşağı kalır yanı yok. +3 herşeye veriyor.