• 01-01-2024, 21:11:17
    #1
    Öncelikle hayırlı akşamlar hocalarım 4 ay öncesi bir kaza sonucu ayağımın oblik kemiklerini kırdım . 5 eklemin hepsi tuz buz olmuştu . Şuan yoklama kaçağı olarak gözüküyorum sizce muaf olma durumum nedir ?
  • 01-01-2024, 21:19:57
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Askere git ve askerliğini yap çürük veya benzeri şeyler alma derim. Zaten ayaklarında sorun olduğu belli ve bir belge ile askerliğini yatarak bitirebilirsin.
  • 01-01-2024, 21:21:45
    #3
    Tabi ki hocam fakat ağrı sızı üzerine basamama durumum var şuan içerisinde
    cricced adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askere git ve askerliğini yap çürük veya benzeri şeyler alma derim. Zaten ayaklarında sorun olduğu belli ve bir belge ile askerliğini yatarak bitirebilirsin.