Tabi ki hocam fakat ağrı sızı üzerine basamama durumum var şuan içerisinde
cricced adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askere git ve askerliğini yap çürük veya benzeri şeyler alma derim. Zaten ayaklarında sorun olduğu belli ve bir belge ile askerliğini yatarak bitirebilirsin.