bir dolandırıcılık vakasında karşı tarafı şıkayette bulunduğumuz zaman bir masraf oluşuyor mu oluşuyorsa neler ve ne kadar bilgi verebilecek var mı ?teşekkürler
Başıma gelen bir olayda savcılık üzerinden şikayetçi olmuştum. Dava lehime sonuçlandı, herhangi bir ücret talep edilmedi. Dosya masrafları vs karşı taraf ödedi diye biliyorum.