• 30-12-2023, 21:42:55
    #1
    Merhabalar dostlar

    bir dolandırıcılık vakasında karşı tarafı şıkayette bulunduğumuz zaman bir masraf oluşuyor mu oluşuyorsa neler ve ne kadar bilgi verebilecek var mı ?teşekkürler

    masraftan kastım avukat dosya parası v.s
  • 30-12-2023, 21:43:41
    #2
    Savcılığa dilekçe vermek dışında bir iş yok. Dilekçe de ücretsiz kendiniz yazarsanız.
  • 30-12-2023, 21:45:37
    #3
    Davanın sürecine de bağlı biraz. Dava boyunca oluşabilecek dosya masrafları vs. var karar çıktığında tüm bu masraflar davayı kaybedene ödetilir.
  • 30-12-2023, 21:47:41
    #4
    Savcılık a şikayet etmek ücretsiz

    Hukuk mahkemelerinde ise dava masrafı peşin ödenir kazanılırsa kaybeden alınır
  • 30-12-2023, 21:55:53
    #5
    Başıma gelen bir olayda savcılık üzerinden şikayetçi olmuştum. Dava lehime sonuçlandı, herhangi bir ücret talep edilmedi. Dosya masrafları vs karşı taraf ödedi diye biliyorum.