Konu
Dolandırıcılık şikayeti hk.
30-12-2023, 21:55:53
#5
BARLO
Başıma gelen bir olayda savcılık üzerinden şikayetçi olmuştum. Dava lehime sonuçlandı, herhangi bir ücret talep edilmedi. Dosya masrafları vs karşı taraf ödedi diye biliyorum.