• 29-12-2023, 17:52:01
    #1
    Selamlar yeni ıphone cihaz aldım çizilmelere engel olmak için bu ürünü kullanmayı düşünüyorum çıkarttığımız zaman iz bırakır mı acaba kullanan deneyimleyenlerden yorumları bekliyorum cihaz ıphone 12

  • 29-12-2023, 17:53:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kullandım, iz bırakmıyor fakat ister istemez yanlardan açıla yapıyor. İstediğim kusursuz kullanımı sağlamadı.
  • 29-12-2023, 18:02:36
    #3
    Sadece silikon kılıfı kullanmanızı tavsiye ederim.
    Bu süper ötesi.
    Gürçençler'den almıştım.
    Apple.com'dan da alabilirsiniz.

    Bunun sayesinde nerdeyse hiç düşürmüyorum.
    Ve kullanması çok zevkli.