Sadece silikon kılıfı kullanmanızı tavsiye ederim.
Bu süper ötesi.
Gürçençler'den almıştım.
Apple.com'dan da alabilirsiniz.

Bunun sayesinde nerdeyse hiç düşürmüyorum.
Ve kullanması çok zevkli.