• 26-12-2023, 10:38:07
    #1
    Selamlar bir miktar hesabıma paytr den para geldi birazda yüksek bir miktar
    Otomatik bir ödeme yapılmış. Yanlış gelme ihtimali olabilir mi? Mağazalarıma baktığımda ödeme almamışım hiç

    Edit: Paytr hiç yanlış yaparmı, hiç beklemediğim bir yerden ödeme almışım.... Müşteriye iade geçilecek

  • 26-12-2023, 10:39:45
    #2
    ödeme almadıysanız bildirip iade geçin anlaşılan paranın miktari gözünüzü boyamış iki arada kalmışsınız
  • 26-12-2023, 10:41:10
    #3
    Sorun hocam, sormaktan zarar gelmez. Mutlaka bir cevabi veya açıklaması vardır.
  • 26-12-2023, 10:41:37
    #4
    Ben sebebini öğrenemediğim şekilde ödememi alamıyorum cumadan beri hergün arayıp bilgi almaya çalışıyorum ekibimize yönlendirdik kısa sürede size döneceklerdir diyorlar hala dönüş alamadım
  • 26-12-2023, 10:41:50
    #5
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme almadıysanız bildirip iade geçin anlaşılan paranın miktari gözünüzü boyamış iki arada kalmışsınız
    x.xxx tutar hocam ne gözümü boyuyacak
  • 26-12-2023, 10:42:25
    #6
    hocam hesap hereketlerinizi baştan aşağıya gözden geçirin derim.Benzeri benimde başıma gelmişti
  • 26-12-2023, 10:43:42
    #7
    gelir_ortagim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hesap hereketlerinizi baştan aşağıya gözden geçirin derim.Benzeri benimde başıma gelmişti
    öyle yapıcam belki bir yerden ödeme aldık onuda bilmiyorum 10 15 tane mağaza var ama kontrol ettim göremedim tekrar bakayım
  • 26-12-2023, 10:47:43
    #8
    BlackBird Tech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle yapıcam belki bir yerden ödeme aldık onuda bilmiyorum 10 15 tane mağaza var ama kontrol ettim göremedim tekrar bakayım
    Gelen paranın dekontunda paytr nin sunduğu işlem numarası olması lazım.O numara ile ödemeler kısmından sorgulama yapmanız lazım.
  • 26-12-2023, 10:53:13
    #9
    gelir_ortagim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelen paranın dekontunda paytr nin sunduğu işlem numarası olması lazım.O numara ile ödemeler kısmından sorgulama yapmanız lazım.
    1 yıldır aktif hizmet vermediğim web sitesinden ödeme almışım hocam teşekkür ederim bilgiler için