Selamlar bir miktar hesabıma paytr den para geldi birazda yüksek bir miktar
Otomatik bir ödeme yapılmış. Yanlış gelme ihtimali olabilir mi? Mağazalarıma baktığımda ödeme almamışım hiç
Edit: Paytr hiç yanlış yaparmı, hiç beklemediğim bir yerden ödeme almışım.... Müşteriye iade geçilecek
Ben sebebini öğrenemediğim şekilde ödememi alamıyorum cumadan beri hergün arayıp bilgi almaya çalışıyorum ekibimize yönlendirdik kısa sürede size döneceklerdir diyorlar hala dönüş alamadım