Selamlar bir miktar hesabıma paytr den para geldi birazda yüksek bir miktar
Otomatik bir ödeme yapılmış. Yanlış gelme ihtimali olabilir mi? Mağazalarıma baktığımda ödeme almamışım hiç

Edit: Paytr hiç yanlış yaparmı, hiç beklemediğim bir yerden ödeme almışım.... Müşteriye iade geçilecek