• 22-12-2023, 23:16:40
    #1
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    Sendeo kargo nasıl pek iyi bir izlenim bırakmadı koç holding varmış arkasında pek holding varmış gibi durmuyor çok kötü hizmet
  • 22-12-2023, 23:17:28
    #2
    Sıkıntılı bir firma, mümkün olduğu kadar uzak durmak en iyisi
  • 22-12-2023, 23:18:16
    #3
    20 gün boyunca bir kargoyu getiremediler yoğunluk deyip işin içinden çıktılar
  • 22-12-2023, 23:18:48
    #4
    bartında haftada 1 teslimata çıkıyolar genelde cuma günü esnaf teslimat yeri olabiliyor o güzel en iyisi yurtiçidir
  • 22-12-2023, 23:20:46
    #5
    Selam olsun,

    Ben gayet memnunum.
    Belki bölgemden kaynaklı bir durum bilmiyorum ama elemanların kalitesi gerçekten çok iyi.
    Konuşmasını bilen, işini bilen, saygılı, çözüm odaklı.

    En azından benim bölgede gelenler bu şekilde.
  • 22-12-2023, 23:22:09
    #6
    Bilmemeniz yararınıza olur diyeyim.
  • 22-12-2023, 23:25:31
    #7
    hala onda o
  • 22-12-2023, 23:28:59
    #8
    Valla benim maksimıum 2 günde gelmesi gereken kargomu 9 gün sonra getirdiler. Kendilerine teşekkür ediyorum buradan, daha uzun süre bekleyenler olmuş sanırım.
  • 22-12-2023, 23:43:25
    #9
    Bölgeden bölgeye değişiyor, benim buradakiler sabah 9 gibi kargo getiriyorlar çok memnunum