Selam olsun,

Ben gayet memnunum.
Belki bölgemden kaynaklı bir durum bilmiyorum ama elemanların kalitesi gerçekten çok iyi.
Konuşmasını bilen, işini bilen, saygılı, çözüm odaklı.

En azından benim bölgede gelenler bu şekilde.