• 23-12-2023, 00:07:24
    #10
    Kolay gelsin gibi bir firma idi bunlar başta, sonra ne olduysa s keyfine göre kargoyu getirmeye başladılar bende mümkün mertebe sendeO kargo ile çalışmıyorum aras bile daha hızlı
  • 23-12-2023, 04:02:47
    #11
    daha önce adını duymamıştım hiç.istemeye istemeye çalıştım bi süre önce,satıcının birisi ürünü onlarla göndermişti.satıcıya bagzı sebeplerden dolayı çok küfrettim ama kargo iyiydi.
  • 23-12-2023, 04:07:54
    #12
    bir ara reklamlara bol bol abanan firma
    sonra unuttuk bile görmüyorum hiçbir yerde
  • 23-12-2023, 21:43:10
    #13
    Benden 1 kargoyu ki anlasmam olduğu halde yaklaşık 10 kez aramama rağmen 4 5 kez sisteme girmeme rağmen hergun alacağız deyip almadilar. Zaten vermeyecektim bölgenin kuryesi gelsin diye ugrastim dovecektim gelmedi hala sistemde duruyor heralde 2 ay olmuştur alacaklar. Şikayetvar a yazdım hala inceleyip dönecekler. Basında kim varsa koç holdingi iyi düdüklüyor aferin