Benden 1 kargoyu ki anlasmam olduğu halde yaklaşık 10 kez aramama rağmen 4 5 kez sisteme girmeme rağmen hergun alacağız deyip almadilar. Zaten vermeyecektim bölgenin kuryesi gelsin diye ugrastim dovecektim gelmedi hala sistemde duruyor heralde 2 ay olmuştur alacaklar. Şikayetvar a yazdım hala inceleyip dönecekler. Basında kim varsa koç holdingi iyi düdüklüyor aferin