• 22-12-2023, 13:45:39
    #1
    Selamlar.

    Beyler 1.80 boyunda ve 105 kiloyum çeşitli sitelerden ideal kilo hesapladığımda 76 olmam lazımmış buda 29 kilo fazla olduğum anlamına gelir.

    Sormak istediğim, bu 29 kiloyu verirsem ne gibi değişiklikler olur? yüzüm değişir mi? Sarkma vb konusundan bahsetmiyorum yani böyle kilolu birisinin zayıflamış fotoğraflarına bakınca ulan bu aynı adam mı diyoruz ya onun gibi

    Ayrıca, tavsiyeleriniz nelerdir bu kiloyu vermek için (açlığa dayanamıyorum..)
  • 22-12-2023, 13:46:30
    #2
    Yüzünüz değişir, yüz hatlarınız biraz daha belli olur. Kilo vermek kolay değil Allah yardımcınız olsun.
  • 22-12-2023, 13:46:32
    #3
    Sporla verirsen sarkma olmaz
  • 22-12-2023, 13:47:46
    #4
    Bel tarafında çatlaklar oluşabilir. Onun haricinde çok bir şey olacağını düşünmüyorum. Yine de doktorunuza danışınız.
  • 22-12-2023, 13:47:54
    #5
    Uzman bir diyetisyen ile çalışırsanız çok faydalı olur. Kolay gelsin. İrade ve istikrar!
  • 22-12-2023, 13:48:45
    #6
    @HazBusiness; @hakan79; @kaaninhood;

    Diyetisyenden yardım almalı mıyım? bu zamana kadar diyetisyenlerin gereksiz bir şey olduğunu düşündüm ama yanlış bir diyet programı da uygulamak istemiyorum.
  • 22-12-2023, 13:50:26
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @HazBusiness; @hakan79; @kaaninhood;

    Diyetisyenden yardım almalı mıyım? bu zamana kadar diyetisyenlerin gereksiz bir şey olduğunu düşündüm ama yanlış bir diyet programı da uygulamak istemiyorum.
    Hocam ben de karşıyım diyetisyene, internetten biraz araştırırsanız olumlu sonuçlar alırsınız. Çünkü diyetisyenin yapacağı iş diyet vermekten ibaret olacaktır.
  • 22-12-2023, 13:51:30
    #8
    hocam ekstraya gerek yok günlük alman gereken kaloriyi hesapla ona göre beslen hiçbirşey yapmayarak bile eririsin ilk 7 8 kilo çok önemli ondan sonra değişimi kendinde göreceğin için zaten istikrarla devam edersin
  • 22-12-2023, 13:52:03
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @HazBusiness; @hakan79; @kaaninhood;

    Diyetisyenden yardım almalı mıyım? bu zamana kadar diyetisyenlerin gereksiz bir şey olduğunu düşündüm ama yanlış bir diyet programı da uygulamak istemiyorum.
    - Basit şekeri bırakmak.
    - Ekmeği bırakmak.
    - Uyku ve spor programı disiplini oluşturmak.
    - Öğün miktarlarını azaltmak.

    Bu yönergelerle sağlıklı bir şekilde 8 ayda 13 kilo vermiştim. Yeşilliği falan sömürüyordum.

    İnsana bayat bir hayat gibi geliyor dışarıdan. Lakin alakası yok. Yağlı yiyeceklerden tiksinmeye başlıyorsunuz.
    Hayat kaliteniz artıyor, daha enerjik bir birey oluyorsunuz.

    Şimdi yine kilo aldım. Koşu programı oluşturup canavar olmayı düşünüyorum.