Selamlar.
Beyler 1.80 boyunda ve 105 kiloyum çeşitli sitelerden ideal kilo hesapladığımda 76 olmam lazımmış buda 29 kilo fazla olduğum anlamına gelir.
Sormak istediğim, bu 29 kiloyu verirsem ne gibi değişiklikler olur? yüzüm değişir mi? Sarkma vb konusundan bahsetmiyorum yani böyle kilolu birisinin zayıflamış fotoğraflarına bakınca ulan bu aynı adam mı diyoruz ya onun gibi
Ayrıca, tavsiyeleriniz nelerdir bu kiloyu vermek için (açlığa dayanamıyorum..)