Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@HazBusiness; @hakan79; @kaaninhood;

Diyetisyenden yardım almalı mıyım? bu zamana kadar diyetisyenlerin gereksiz bir şey olduğunu düşündüm ama yanlış bir diyet programı da uygulamak istemiyorum.
- Basit şekeri bırakmak.
- Ekmeği bırakmak.
- Uyku ve spor programı disiplini oluşturmak.
- Öğün miktarlarını azaltmak.

Bu yönergelerle sağlıklı bir şekilde 8 ayda 13 kilo vermiştim. Yeşilliği falan sömürüyordum.

İnsana bayat bir hayat gibi geliyor dışarıdan. Lakin alakası yok. Yağlı yiyeceklerden tiksinmeye başlıyorsunuz.
Hayat kaliteniz artıyor, daha enerjik bir birey oluyorsunuz.

Şimdi yine kilo aldım. Koşu programı oluşturup canavar olmayı düşünüyorum.