• 22-12-2023, 08:53:04
    #1
    Selamlar,
    Başlıkta da belirttiğim gibi yurtdışı iphone 14 pro cihazım var. Şubat sonunda Almanya'dan almıştım.
    Pasaport kayıtlı olarak satmamın (yani alıcının hattını kendi üzerime alarak satmamın) ne gibi sorunlara yol açma ihtimali vardır acaba?
    Alıcı hat sahibi olmadığı halde örneğin Turkcell pasaj'dan vs alışveriş yapsa bunun üstümüze kalma ihtimali var mıdır acaba?
    Bilgisi olan arkadaşların yorumlarını rica ederim.
  • 22-12-2023, 08:57:29
    #2
    hocam pasaport kayıtlı satsan da takacağı hat pasaport kaydı yapan kişiyle aynı olmadığı zaman hat açılmıyor. Sizin adınıza hat kullanıp extra bi alışveriş yapar yada faturayı ödemez ise muhattap yine sizsiniz başınız ağrır
  • 22-12-2023, 08:58:48
    #3
    wburaak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam pasaport kayıtlı satsan da takacağı hat pasaport kaydı yapan kişiyle aynı olmadığı zaman hat açılmıyor. Sizin adınıza hat kullanıp extra bi alışveriş yapar yada faturayı ödemez ise muhattap yine sizsiniz başınız ağrır
    Benimde çekincem bu yönde zaten ama emin olmak istedim
  • 22-12-2023, 09:00:47
    #4
    tanıdıksa veya yakın akrabaysa güveniyorsan olabilir ama mobil faturalar 1 tl için bile mahkemeye gönderir adamı
  • 22-12-2023, 09:13:42
    #5
    Hocam akrabaya, eşe dosta olur lakin yabancı adama bu konularda güvenme. Adına bir şey alır eder, illegal faaliyetlere bulaşır savcı ile direk siz muhatap olursunuz.
  • 22-12-2023, 09:17:26
    #6
    Adina bisey alir illegal islere girer basina bela alirsin aile uyesi vs degilse kimseye hat vermeyin birine mesajda kufur etse tehdit vs etse size kalir hersey
  • 22-12-2023, 09:37:54
    #7
    Ailenden biri değilse kesinlikle verme çok sakıncalı iş adınıza dolandırıcılik yaparlar vs çok sorun yaşarsınız
  • 22-12-2023, 09:53:02
    #8
    wburaak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tanıdıksa veya yakın akrabaysa güveniyorsan olabilir ama mobil faturalar 1 tl için bile mahkemeye gönderir adamı
    esaglik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam akrabaya, eşe dosta olur lakin yabancı adama bu konularda güvenme. Adına bir şey alır eder, illegal faaliyetlere bulaşır savcı ile direk siz muhatap olursunuz.
    Leuqme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adina bisey alir illegal islere girer basina bela alirsin aile uyesi vs degilse kimseye hat vermeyin birine mesajda kufur etse tehdit vs etse size kalir hersey
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ailenden biri değilse kesinlikle verme çok sakıncalı iş adınıza dolandırıcılik yaparlar vs çok sorun yaşarsınız
    Tamamdır arkadaşlar ben cevabımı aldım teşekkür ederim ilginize
    Kenarda duracak belli oldu
  • 22-12-2023, 11:37:02
    #9
    Imei kayıtlı telefon yeniden kayıt ediliyorsa alacak kişinin senin yanında kayıt etmesi şartı ile yeniden kayıt ettirebilirsin belki. hiç emin değilim ama.