wburaak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tanıdıksa veya yakın akrabaysa güveniyorsan olabilir ama mobil faturalar 1 tl için bile mahkemeye gönderir adamı
esaglik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam akrabaya, eşe dosta olur lakin yabancı adama bu konularda güvenme. Adına bir şey alır eder, illegal faaliyetlere bulaşır savcı ile direk siz muhatap olursunuz.
Leuqme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adina bisey alir illegal islere girer basina bela alirsin aile uyesi vs degilse kimseye hat vermeyin birine mesajda kufur etse tehdit vs etse size kalir hersey
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ailenden biri değilse kesinlikle verme çok sakıncalı iş adınıza dolandırıcılik yaparlar vs çok sorun yaşarsınız
Tamamdır arkadaşlar ben cevabımı aldım teşekkür ederim ilginize
Kenarda duracak belli oldu