tanıdıksa veya yakın akrabaysa güveniyorsan olabilir ama mobil faturalar 1 tl için bile mahkemeye gönderir adamı
Hocam akrabaya, eşe dosta olur lakin yabancı adama bu konularda güvenme. Adına bir şey alır eder, illegal faaliyetlere bulaşır savcı ile direk siz muhatap olursunuz.
Adina bisey alir illegal islere girer basina bela alirsin aile uyesi vs degilse kimseye hat vermeyin birine mesajda kufur etse tehdit vs etse size kalir hersey
Ailenden biri değilse kesinlikle verme çok sakıncalı iş adınıza dolandırıcılik yaparlar vs çok sorun yaşarsınız
Tamamdır arkadaşlar ben cevabımı aldım teşekkür ederim ilginize

Kenarda duracak belli oldu