Selamlar,
Başlıkta da belirttiğim gibi yurtdışı iphone 14 pro cihazım var. Şubat sonunda Almanya'dan almıştım.
Pasaport kayıtlı olarak satmamın (yani alıcının hattını kendi üzerime alarak satmamın) ne gibi sorunlara yol açma ihtimali vardır acaba?
Alıcı hat sahibi olmadığı halde örneğin Turkcell pasaj'dan vs alışveriş yapsa bunun üstümüze kalma ihtimali var mıdır acaba?
Bilgisi olan arkadaşların yorumlarını rica ederim.