Arkadaşlar yasak mı bilmiyorum yasaksa özür diliyorum şimdiden ama feneryum alt tribün 2 kişi bilet ihtiyacı vardır uyguna verebilecek varsa şimdiden teşekkürler.
iletişim için tıklayınız
FB-GS maç bileti gerekiyor
5
●178
- 21-12-2023, 12:53:39Bilmiyorum ki hocam nasıl olabilir pekiArtan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle