• 21-12-2023, 12:45:31
    #1
    Arkadaşlar yasak mı bilmiyorum yasaksa özür diliyorum şimdiden ama feneryum alt tribün 2 kişi bilet ihtiyacı vardır uyguna verebilecek varsa şimdiden teşekkürler.

    iletişim için tıklayınız
  • 21-12-2023, 12:48:02
    #2
    Devir kapalı değil mi hocam ?
  • 21-12-2023, 12:53:39
    #3
    Artan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devir kapalı değil mi hocam ?
    Bilmiyorum ki hocam nasıl olabilir peki
  • 21-12-2023, 12:59:59
    #4
    Transfer işlemine kapalı diye biliyorum ama bir şekilde aktaranlar var sanırım dikkatli olun dolandırılmayın hocam.
  • 21-12-2023, 13:13:09
    #5
    Gişe fiyatının üstüne satılması forumda yasak, olursa bildirin moderatörlere. Devir de kapalı diye biliyorum QR kodunu atar öyle girersiniz ama bu devlet nezlinde suç ve sizden önce girip sizi kapıda patlatabilirler bu şekilde çift geçiş yapar turnike. Dikkat edin
  • 21-12-2023, 13:45:19
    #6
    Hocam transfer kapalı olduğu için tanımadığınız biriyle illegal yollara hiç girmeyin, %90 dolandirilirsiniz .
    Özellikle Twitter'da satanlara bulaşmayın.