Arkadaşlar yasak mı bilmiyorum yasaksa özür diliyorum şimdiden ama feneryum alt tribün 2 kişi bilet ihtiyacı vardır uyguna verebilecek varsa şimdiden teşekkürler.

iletişim için tıklayınız