• 20-12-2023, 10:41:59
    #1
    Merhabalar
    8. ayda hasarlı bir kazaya bulaştım.
    Trafik polisi %75 bende hata buldu ama biz kabul etmeyip ticaret mahkemesine taşıdık olayı ve ilk duruşma 5-6 gün önce oldu 2. duruşma martta (6 gün sonra olay yeri keşif için beni çağırdılar bilirkişi atamışlar)

    E-devlet üzerinden araçlarım kısmından sigortayı kontrol ettiğimde garip bir bölüm gözüme çarptı
    Benim aracımdaki hasarı 83.xxx₺ olarak ibraz ettik faturalı olarak. Özel serviste yapıldı.
    Karşı tarafta kasko vardı ama sürücü olay yerinden kaçtığı için kasko karşılamadı. Daha sonra ne oldu bilmiyorum irtibatı kestik. Avukat ilgileniyordu süreçle.

    Şimdi bu aşağıdaki bölüm benim aracıma mı ait yoksa karşı araç yaptırmış ve hasarı 93 bin olarak mı bildirmiş tam anlamadım.
    Not: sorgula butonuna basınca boş sayfa çıkıyor.
  • 20-12-2023, 10:47:23
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    Trafik sigortası karşı tarafın hasarını ödediği için görünen tutar yüzde 99 ihtimalle kazaya karışan karşı tarafa ödenen tutardır.
  • 20-12-2023, 10:49:17
    #3
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trafik sigortası karşı tarafın hasarını ödediği için görünen tutar yüzde 99 ihtimalle kazaya karışan karşı tarafa ödenen tutardır.
    Araştırdığım kadarıyla Kapalı - Ödeme yazdığı için sigorta şirketi kabul etmemiş ödemeyi

    Tam olarak şöyle yazıyor
    Trafik kazası sonucu hasarlı araç için açılan hasar dosyasının sigorta şirketi tarafından kabul edilmemesi ve bunun sonucu olarak hasar ödemesinin yapılmaması durumudur.

    bunun nedeni sürücü kaçtığı için mi yoksa davadan dolayı mı anlayamadım
  • 20-12-2023, 10:53:10
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araştırdığım kadarıyla Kapalı - Ödeme yazdığı için sigorta şirketi kabul etmemiş ödemeyi

    Tam olarak şöyle yazıyor
    Trafik kazası sonucu hasarlı araç için açılan hasar dosyasının sigorta şirketi tarafından kabul edilmemesi ve bunun sonucu olarak hasar ödemesinin yapılmaması durumudur.

    bunun nedeni sürücü kaçtığı için mi yoksa davadan dolayı mı anlayamadım
    Dediğiniz gibi ise eksper hasar tespitini yapıp tutarı çıkartmış ama ödeme yapmamıştır, tutarın görünmesi bu yüzden olabilir.

    Aslında sigortayı yaptırdığınız acente ile görüşürseniz sigorta dosyasındaki tüm detaylara bakıp bilgi verebilir.
  • 20-12-2023, 11:04:47
    #5
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz gibi ise eksper hasar tespitini yapıp tutarı çıkartmış ama ödeme yapmamıştır, tutarın görünmesi bu yüzden olabilir.

    Aslında sigortayı yaptırdığınız acente ile görüşürseniz sigorta dosyasındaki tüm detaylara bakıp bilgi verebilir.
    Evet karşı taraf ibraz etmiş tutarı ama dosya mahkemeye taşındığı için mahkeme sonucu beklenecekmiş
    Acente telefonuna ulaşılmadığı için konuyu açmıştım direk sigorta firmasını arayarak bilgi almış oldum.

    Çok sağolun hocam yardımlarınız için.