8. ayda hasarlı bir kazaya bulaştım.
Trafik polisi %75 bende hata buldu ama biz kabul etmeyip ticaret mahkemesine taşıdık olayı ve ilk duruşma 5-6 gün önce oldu 2. duruşma martta (6 gün sonra olay yeri keşif için beni çağırdılar bilirkişi atamışlar)
E-devlet üzerinden araçlarım kısmından sigortayı kontrol ettiğimde garip bir bölüm gözüme çarptı
Benim aracımdaki hasarı 83.xxx₺ olarak ibraz ettik faturalı olarak. Özel serviste yapıldı.
Karşı tarafta kasko vardı ama sürücü olay yerinden kaçtığı için kasko karşılamadı. Daha sonra ne oldu bilmiyorum irtibatı kestik. Avukat ilgileniyordu süreçle.
Şimdi bu aşağıdaki bölüm benim aracıma mı ait yoksa karşı araç yaptırmış ve hasarı 93 bin olarak mı bildirmiş tam anlamadım.
Not: sorgula butonuna basınca boş sayfa çıkıyor.
