Dediğiniz gibi ise eksper hasar tespitini yapıp tutarı çıkartmış ama ödeme yapmamıştır, tutarın görünmesi bu yüzden olabilir.
Aslında sigortayı yaptırdığınız acente ile görüşürseniz sigorta dosyasındaki tüm detaylara bakıp bilgi verebilir.
Evet karşı taraf ibraz etmiş tutarı ama dosya mahkemeye taşındığı için mahkeme sonucu beklenecekmiş
Acente telefonuna ulaşılmadığı için konuyu açmıştım direk sigorta firmasını arayarak bilgi almış oldum.
Çok sağolun hocam yardımlarınız için.