Metin 2 tr 2008' li yılları hatirlayanlar ?
40
●1.176
- 21-12-2023, 11:05:21Artemis ve odindeydik. Geceden pazar kurar monitörü kapatırdık ailemiz kızmasın diye. Sabah kalktığımızda heyecanla uyanır satıldımı diye koşardık bilgisayara. Eşya alıcaksak depocu arkasında buluşurduk ticaret yapardık. Bazen köyü basanları savunmak için aslan kesilirdik. Bazen savaşa gider gibi köy basmaya giderdik. At zırhlamak için maymun zindanından çıkamazdık. Lonca savaşlarında tanımadığımız insanları kardeşimiz gibi görür savaşırdık. Vay be ne zaman geçmiş
- 21-12-2023, 13:53:08remastered 2'ye bakabilirsin 2 senedir açık tr den daha tr bi server nesne market yok pay to win değil harbi tr yani. buram buram emek kokuyor.AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2023, 13:19:23Alesta ve Tramola'da yıllarımızı geçirdik. "RaLF" ve "VasiliKoslov" olarak tanıyanlara selamlar... Lonca ile birlikte herkesin AT, KULE ve diğer zor görevini yapıp yıllar içinde hep birlikte yükselmiştik. GM'ler ile selamlaşır, özel etkinlikler ile bir araya gelmiştik. Hepimiz ilk ticaretini, ilk dolandırılmayı ve ilk dostlukları Metin2'den öğrenen insanlardık. Kızlı erkekli şahane sohbetler kurup, şahane işler yaptık. Oyunun zirve noktası ulaşılmaz gibiydi. 99 olan yoktu. Büyük bir gayret içindeydik fakat sonra birden herkes 99'a ulaşınca işler değişti. Ortada hedef kalmaz oldu. "BeyaZZencİ", "EdiLee", gibi Lonca ve oyuncular ile yaşadıklarımız hala aklıma gelir... Yani diyeceğim o ki; Biz aslında Metin 2'yi değil, bir Cuma günü liseden çıktıktan sonra evde keyifle geçireceğimiz o hafta sonunu özlüyoruz. Sevgiler.