Alesta ve Tramola'da yıllarımızı geçirdik. "RaLF" ve "VasiliKoslov" olarak tanıyanlara selamlar... Lonca ile birlikte herkesin AT, KULE ve diğer zor görevini yapıp yıllar içinde hep birlikte yükselmiştik. GM'ler ile selamlaşır, özel etkinlikler ile bir araya gelmiştik. Hepimiz ilk ticaretini, ilk dolandırılmayı ve ilk dostlukları Metin2'den öğrenen insanlardık. Kızlı erkekli şahane sohbetler kurup, şahane işler yaptık. Oyunun zirve noktası ulaşılmaz gibiydi. 99 olan yoktu. Büyük bir gayret içindeydik fakat sonra birden herkes 99'a ulaşınca işler değişti. Ortada hedef kalmaz oldu. "BeyaZZencİ", "EdiLee", gibi Lonca ve oyuncular ile yaşadıklarımız hala aklıma gelir... Yani diyeceğim o ki; Biz aslında Metin 2'yi değil, bir Cuma günü liseden çıktıktan sonra evde keyifle geçireceğimiz o hafta sonunu özlüyoruz. Sevgiler.