AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynısını PVP tarzı açın ve de Dekont babında kanıt olarak (Şu, şu kadar açık kalacak) deyin...

Garanti bir başlangıç yapayım... Hatta reklam konusunda da destek vereyim.. Çok özledim yavvv...


remastered 2'ye bakabilirsin 2 senedir açık tr den daha tr bi server nesne market yok pay to win değil harbi tr yani. buram buram emek kokuyor.