Metin 2 tr 2008' li yılları hatirlayanlar ?
40
●1.176
- 19-12-2023, 21:50:32Kırımızı bayrakta kuzenimgil oynardı anatoliada baya ünlü idi vidolari hala var karabuyu sura onları izleyip heveslenip bnde Mt2 girmiştim o dönemSerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonrada çıkamadım
- 19-12-2023, 21:56:58Odinde oynuyordum. Zar zor 30lvl kasmıştım. Zevkliydi. Bir gün pazarda gezerken biri bedava EP ister misin yazmıştı. Bende evet dedim. Sanırım skype dan html dosyası gönderdi. Metin2 web sitesi login ekranı vardı. Bilgileri girdim hata verdi. Sonrasını biliyosunuz.
- 19-12-2023, 21:59:10İnternet kafelere keylogger kurardık Hahaha 😂😂 Ne hesaplar yürüttüydük 😂AzraeList adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2023, 22:30:41Üyeliği durdurulduDeğerli hocalarım ben de sizin gibi yıllarca Silkroad oynadım. Konuyu açan arkadaş keşke o günlere dönsek demiş. Keşke o günlere dönüp Silkroad oynamak yerine adam akıllı derslerime çalışıp daha iyi yerlere gelebilseydim diyorum
- 19-12-2023, 23:30:24Trde okcuydum TRDE tek bende vardı havalı çelik yay %51 ortalamalı hala resmi durur atıyorum eski günler geldi aklıma ulan ne günlerdi be

