• 19-12-2023, 21:44:40
    #10
    keşiş plaka zırhım ve elimde kargımla çok mutluydum
  • 19-12-2023, 21:50:32
    #11
    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anatolia oynuyordum. Ama yedek çar vardı Alestada; sadece +90 lvlleri izlemeye girerdik. +9 Çelik +9 su perisi 😂

    Benim kombinim +9aslan +9 dolunaydı
    Kırımızı bayrakta kuzenimgil oynardı anatoliada baya ünlü idi vidolari hala var karabuyu sura onları izleyip heveslenip bnde Mt2 girmiştim o dönem sonrada çıkamadım
  • 19-12-2023, 21:56:58
    #12
    Odinde oynuyordum. Zar zor 30lvl kasmıştım. Zevkliydi. Bir gün pazarda gezerken biri bedava EP ister misin yazmıştı. Bende evet dedim. Sanırım skype dan html dosyası gönderdi. Metin2 web sitesi login ekranı vardı. Bilgileri girdim hata verdi. Sonrasını biliyosunuz.
  • 19-12-2023, 21:59:10
    #13
    AzraeList adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Odinde oynuyordum. Zar zor 30lvl kasmıştım. Zevkliydi. Bir gün pazarda gezerken biri bedava EP ister misin yazmıştı. Bende evet dedim. Sanırım skype dan html dosyası gönderdi. Metin2 web sitesi login ekranı vardı. Bilgileri girdim hata verdi. Sonrasını biliyosunuz.
    İnternet kafelere keylogger kurardık Hahaha 😂😂 Ne hesaplar yürüttüydük 😂
  • 19-12-2023, 22:30:41
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Değerli hocalarım ben de sizin gibi yıllarca Silkroad oynadım. Konuyu açan arkadaş keşke o günlere dönsek demiş. Keşke o günlere dönüp Silkroad oynamak yerine adam akıllı derslerime çalışıp daha iyi yerlere gelebilseydim diyorum
  • 19-12-2023, 23:07:02
    #15
    Selam olsun Samarraya 🥲
  • 19-12-2023, 23:09:13
    #16
    Oho alesta aspendos hatırlayan yokmu

    ben alesta ve aspendostaydım demirci kule arası mücadele ederdim özel günlerde metin2 etkinliklerinde sandık düşürürdüm mutluydumm
  • 19-12-2023, 23:15:35
    #17
    depocu şişman almayan pişman, okula gittim dönene kadar çek... , ayca34 , doluyu vrmsn askm,

    hava kılıcının yanışını izlerdim, bir de m1 köy melodisi hala arada dinlerim enter the east ah ah
  • 19-12-2023, 23:30:24
    #18
    Trde okcuydum TRDE tek bende vardı havalı çelik yay %51 ortalamalı hala resmi durur atıyorum eski günler geldi aklıma ulan ne günlerdi be