AzraeList adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Odinde oynuyordum. Zar zor 30lvl kasmıştım. Zevkliydi. Bir gün pazarda gezerken biri bedava EP ister misin yazmıştı. Bende evet dedim. Sanırım skype dan html dosyası gönderdi. Metin2 web sitesi login ekranı vardı. Bilgileri girdim hata verdi. Sonrasını biliyosunuz.
İnternet kafelere keylogger kurardık Hahaha 😂😂 Ne hesaplar yürüttüydük 😂