Açık arttırma sonlandıktan sonra en geç 24 saat içerisinde ödeme bilgileri alıcıya gönderilmelidir.
Bu kurala uymayan vatandaşlar var.
Açık artırma kuralına uyulmadığı zaman ne oluyor, ben buradaki hakkımı merak ediyorum.
Eğer 24 saat içinde bana ödeme bilgisi iletilmezse ne olacak?
İhale ne oluyor, kapanıyor mu? 24 saat sonra adam ödeme bilgilerini iletse bile, ben vazgeçebiliyor muyum? İhale suya mı düşüyor? Tam olarak buradaki kural nasıl işliyor?
Amacı ne bu kuralın?
Açık arttırma kuralı h.k
3
●160
- 19-12-2023, 15:30:49Üyeliği durduruldu
- Kabul Edilen Cevap
- 2 Beğeni
-
- 19-12-2023, 15:34:55Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.24 saat içinde alıcı size bilgilerini göndermek zorunda. Aksi halde ihale iptal olur. Bu durumda satıcı ilgili kategoriden belli bir süre banlanır ve alıcının da negatif trade gönderme hakkı olur. Ödeme bilgilerini ilettiğinde vazgeçemezsiniz çünkü tüm şartları sayarak ihaleye katılmış oluyorsunuz. Eğer sizden dolayı iptal olursa aynı yaptırımlar size uygulanır.
