Açık arttırma sonlandıktan sonra en geç 24 saat içerisinde ödeme bilgileri alıcıya gönderilmelidir.
Bu kurala uymayan vatandaşlar var.
Açık artırma kuralına uyulmadığı zaman ne oluyor, ben buradaki hakkımı merak ediyorum.
Eğer 24 saat içinde bana ödeme bilgisi iletilmezse ne olacak?
İhale ne oluyor, kapanıyor mu? 24 saat sonra adam ödeme bilgilerini iletse bile, ben vazgeçebiliyor muyum? İhale suya mı düşüyor? Tam olarak buradaki kural nasıl işliyor?
Amacı ne bu kuralın?