• 18-12-2023, 18:57:30
    #1
    Yedek listedeyim, 14.000 Sırada hemde, ama bugün togg aradı ve isterseniz aracınızı hemen alabilirsiniz dedi.
    Yada 2024 yılındada alabilirsiniz dedi.
    Zam olmasaydı bi şekilde alabilirdim ama artık kararsızım, Zaten Yeterli nakit olmadığı için bende 2024 yılında almayı tercih ettim.


    Eğer teslimatı kabul etseydim araç 2023 model olacaktı değil mi.
    2024 Ocak ayında yapılan araçlar 2024 model olacak doğrumu anladım.
  • Kabul Edilen Cevap
    • pisipisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Yedek listedeyim, 14.000 Sırada hemde, ama bugün togg aradı ve isterseniz aracınızı hemen alabilirsiniz dedi.
      Yada 2024 yılındada alabilirsiniz dedi.
      Zam olmasaydı bi şekilde alabilirdim ama artık kararsızım, Zaten Yeterli nakit olmadığı için bende 2024 yılında almayı tercih ettim.


      Eğer teslimatı kabul etseydim araç 2023 model olacaktı değil mi.
      2024 Ocak ayında yapılan araçlar 2024 model olacak doğrumu anladım.
      bu üretime bağli size yine ayni araci verebilirler model yılı banttan nezaman indiğini gösteriyor 2023 model 2024 çikişli da olabilir
      Genelde yeni kasa arabalar ocak ayinda degıl de mart Nisan gibi çikiyor yani ben ocakta aldim 2024 model olacak diye bir kural yok bende 2023 ocakta motor aldim fakat 2022 model 2023 çikişli oldu yani tamamen bayiye kalmiş birsey yani dediğim gibi ayni araci da verebilirler 2024 model nezaman çikar maalesef bilinmez

      mesela bir üretim yapılıyor o üretim bitene kadar 2023 model çikıyor üretim bitince 2024 modele geçiliyor
  • 18-12-2023, 18:58:44
    #2
    Hocam telefonda niye sormadın biz nerden bilelim
  • 18-12-2023, 19:01:16
    #3
    Walwe41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam telefonda niye sormadın biz nerden bilelim
    Neden öyle dedin ki bence araç konusunda tecrübeli arkadaşların bileceği, bir konu bu bence.
  • 18-12-2023, 19:03:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Her ne kadar bizim arabamız ise de son zamanlarda yeni alanların yapmış oldukları kazaları görünce togg a ilgi azaldı ondan size sıra gelmiştir. Yakında sıraya girmeye dahi gerek kalmayacak bence
  • 18-12-2023, 19:06:35
    #5
    chechen46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ne kadar bizim arabamız ise de son zamanlarda yeni alanların yapmış oldukları kazaları görünce togg a ilgi azaldı ondan size sıra gelmiştir. Yakında sıraya girmeye dahi gerek kalmayacak bence
    Evet olabilir, birde zamdan sonra çok fazla iptaller oldu, Onuda etkisi büyük.
  • 18-12-2023, 19:17:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Walwe41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam telefonda niye sormadın biz nerden bilelim
    pisipisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet olabilir, birde zamdan sonra çok fazla iptaller oldu, Onuda etkisi büyük.
    Gönül ister ki Türkiye otomobil üretsin, uçak üretsin, jet üretsin herşeyi üretsin ama elinde daha iyi imkanlar varken bunlara gerek yok Türkiye tarım ülkesi bu yatırımı tarıma yapmış olsalardı şu anda dünyanın her bir yanından tarım ürünleri alacağımıza dünyaya satıyor olurduk. Türkiye iha üretiyor çok güzel ama Türkiye aynı zamanda savaş uçağı da üretemiyorsa iha üretmesinin bir anlamı yoksa iha ürettik diye 2 yıldır f35 lerimizi verin diye yalvarıyoruz.
  • 18-12-2023, 19:19:23
    #7
    Çok fazla kişi listede kendine sıra gelmesine rağmen almaktan vaz geçti. Arızaları ve kazalarını gördüler. Hepsini geçtim insanlar ellerindeki nakitleri ya harcadı yada önlerini göremedikleri için vaz geçiyorlar.
  • 18-12-2023, 19:45:04
    #8
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok fazla kişi listede kendine sıra gelmesine rağmen almaktan vaz geçti. Arızaları ve kazalarını gördüler. Hepsini geçtim insanlar ellerindeki nakitleri ya harcadı yada önlerini göremedikleri için vaz geçiyorlar.
    Ne gibi arızalar ve kazalar ortaya çıkıyor hocam.
  • 18-12-2023, 21:04:34
    #9
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    🏆 SMS ONAY YAZILIMI
    pisipisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yedek listedeyim, 14.000 Sırada hemde, ama bugün togg aradı ve isterseniz aracınızı hemen alabilirsiniz dedi.
    Yada 2024 yılındada alabilirsiniz dedi.
    Zam olmasaydı bi şekilde alabilirdim ama artık kararsızım, Zaten Yeterli nakit olmadığı için bende 2024 yılında almayı tercih ettim.


    Eğer teslimatı kabul etseydim araç 2023 model olacaktı değil mi.
    2024 Ocak ayında yapılan araçlar 2024 model olacak doğrumu anladım.
    bu üretime bağli size yine ayni araci verebilirler model yılı banttan nezaman indiğini gösteriyor 2023 model 2024 çikişli da olabilir
    Genelde yeni kasa arabalar ocak ayinda degıl de mart Nisan gibi çikiyor yani ben ocakta aldim 2024 model olacak diye bir kural yok bende 2023 ocakta motor aldim fakat 2022 model 2023 çikişli oldu yani tamamen bayiye kalmiş birsey yani dediğim gibi ayni araci da verebilirler 2024 model nezaman çikar maalesef bilinmez

    mesela bir üretim yapılıyor o üretim bitene kadar 2023 model çikıyor üretim bitince 2024 modele geçiliyor