pisipisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yedek listedeyim, 14.000 Sırada hemde, ama bugün togg aradı ve isterseniz aracınızı hemen alabilirsiniz dedi.
Yada 2024 yılındada alabilirsiniz dedi.
Zam olmasaydı bi şekilde alabilirdim ama artık kararsızım, Zaten Yeterli nakit olmadığı için bende 2024 yılında almayı tercih ettim.


Eğer teslimatı kabul etseydim araç 2023 model olacaktı değil mi.
2024 Ocak ayında yapılan araçlar 2024 model olacak doğrumu anladım.
bu üretime bağli size yine ayni araci verebilirler model yılı banttan nezaman indiğini gösteriyor 2023 model 2024 çikişli da olabilir
Genelde yeni kasa arabalar ocak ayinda degıl de mart Nisan gibi çikiyor yani ben ocakta aldim 2024 model olacak diye bir kural yok bende 2023 ocakta motor aldim fakat 2022 model 2023 çikişli oldu yani tamamen bayiye kalmiş birsey yani dediğim gibi ayni araci da verebilirler 2024 model nezaman çikar maalesef bilinmez

mesela bir üretim yapılıyor o üretim bitene kadar 2023 model çikıyor üretim bitince 2024 modele geçiliyor