• 16-12-2023, 22:28:22
    #1
    Merhabalar;

    Uzun süreden beri tasarım alanında birşeyler yapma isteğindeydim. Bundan bir kaç ay önce boş olduğum sürelerde ufak tefek tasarımlar yapmaya başladım. Daha sonrasında forumda konu açarak çok kötü haldeki amatör tasarımlarım için yorumlar istedim. Gelen yorumlara göre kendimi geliştirmeye çalıştım. Ve en son geldiğim nokta aşağıdaki linkteki seviyede. (Tasarımları Can

    Şimdi sizlere sormak istediğim, şuan bir tasarımcıya örnek verelim konu tasarımı yaptırdınız ve size aşağıdaki konu tasarımını iletti. Bunu beğenir misiniz ? Veya bu tasarım için ücret ödeyeceksiniz, bu ücret ne fiyat aralığında olurdu ?

    Geri aldığım dönüşlere göre artı ve eksimi öğrenip kendimi geliştirip tasarım konusu açmayı düşünüyorum. Herkese çok teşekkür ederim şimdiden

    TASARIMIMI GÖRMEK İÇİN TIKLA;

    https://www.kanva.com/design/DAF2Pft..._source=editor
  • 16-12-2023, 22:30:29
    #2
    Fiyat olarak bir şey diyemem çünkü bilgim yok o konuda. ancak çok başarılı.
    Bir konu tasarımı yaptıracak olsam sizinle çalışırdım.
  • 16-12-2023, 22:31:37
    #3
    bu kategori ile ilgilenmiyorum ama ben çalışmanı beğendim emeğine sağlık
  • 16-12-2023, 22:32:24
    #4
    bence on numara olmuş
  • 16-12-2023, 22:32:41
    #5
    systemkruger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat olarak bir şey diyemem çünkü bilgim yok o konuda. ancak çok başarılı.
    Bir konu tasarımı yaptıracak olsam sizinle çalışırdım.
    Güzel görüşünüz ve değerli düşünceniz için teşekkür ederim. Olumsuz bir şey görüyorsanız şurası değişse hoş durmuyor vs. ona göre kendimi geliştirebilirim.
  • 16-12-2023, 22:33:10
    #6
    Konu tasarımı gerekiyor olsa sizle çalışmayı isterdim. Ellerinize sağlık başarılar diliyorum gayet güzel olmuş.
  • 16-12-2023, 22:33:18
    #7
    r10kadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kategori ile ilgilenmiyorum ama ben çalışmanı beğendim emeğine sağlık
    reserd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence on numara olmuş
    Değerli görüşleriniz için çok teşekkür ederim
  • 16-12-2023, 22:37:36
    #8
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel görüşünüz ve değerli düşünceniz için teşekkür ederim. Olumsuz bir şey görüyorsanız şurası değişse hoş durmuyor vs. ona göre kendimi geliştirebilirim.
    Baktım ama olumsuz diyebileceğim hiç bir şey yok. Gerçekten çok başarılı.
  • 16-12-2023, 22:41:01
    #9
    Gayet iyi, başarılar.
    Geliştirilmesi gereken bazı yerler var. (kanva müsadee etmiyor. )