Merhabalar;
Uzun süreden beri tasarım alanında birşeyler yapma isteğindeydim. Bundan bir kaç ay önce boş olduğum sürelerde ufak tefek tasarımlar yapmaya başladım. Daha sonrasında forumda konu açarak çok kötü haldeki amatör tasarımlarım için yorumlar istedim. Gelen yorumlara göre kendimi geliştirmeye çalıştım. Ve en son geldiğim nokta aşağıdaki linkteki seviyede. (Tasarımları Can
Şimdi sizlere sormak istediğim, şuan bir tasarımcıya örnek verelim konu tasarımı yaptırdınız ve size aşağıdaki konu tasarımını iletti. Bunu beğenir misiniz ? Veya bu tasarım için ücret ödeyeceksiniz, bu ücret ne fiyat aralığında olurdu ?
Geri aldığım dönüşlere göre artı ve eksimi öğrenip kendimi geliştirip tasarım konusu açmayı düşünüyorum. Herkese çok teşekkür ederim şimdiden
TASARIMIMI GÖRMEK İÇİN TIKLA;
https://www.kanva.com/design/DAF2Pft..._source=editor